vForums Support Banner

Welcome Guest! Please Login or Register
vForums Support :: vForums :: Support :: blir du inte besviken med dessa adidas l?pars - View Topic
Topic Rating: *****
Reply Printable View
caicai2017
Guest
blir du inte besviken med dessa adidas l?pars (10th Jun 19 at 6:19am UTC)Quote Reply
UltraBOOST forts?tter att f?rb?ttras som en l?psko och det ?r definitivt ett solidt val. Prisgraden p? $ 180 kan visa sig vara ett hinder f?r vissa, eftersom det ?r h?gt j?mf?rt med andra skor p? detta omr?de. Men fr?n en funktion och en modesynpunkt blir du inte besviken med dessa adidas l?parskor. Innan du testat GEL-Nimbus 21, hade jag inte k?rt i n?gra ASICS-l?parskor p? n?gra ?r. Jag visste inte vad jag skulle f?rv?nta mig - skulle de k?nna sig som samma skor jag hade p? college? Men jag ?r glad att rapportera Adidas Superstar Dames att ?terf?reningen var en bra.
?ven om de inte tillverkas f?r fart, k?nde dessa skor snabbt. Som en l?pare Adidas Superstar Mujer som k?mpar f?r att ta fart p? sig, s?rskilt tidigt i k?rningar och raser, gav dessa ASICS-l?parskor mer emilielafarge.fr av den ljusare, luftigare k?nslan som jag f?rv?ntade mig av sp?rskor. Enligt teknikens specifikationer anv?nder ASICS sin teknik i mellansolen f?r att ge "max studsa p? framfoten" f?r att hj?lpa till att driva dig fram?t, och jag k?nde definitivt det medan jag k?rde. Nike Air Force 1 Womens Enligt min mening k?nde det sig som att dessa skor var konstruerade f?r h?g energi retur, vilket f?r mig ?versattes till snabbhet medan p? v?gen. (Om det inte var m?let, m?ste mina tidigare l?parskor vara riktigt klumpiga!)
Medan jag testade skon i en stadsmilj?, bor jag i Brooklyn och k?r typiskt en sex mil slinga, tre plus p? en asfalterad slinga runt Prospect Park och 1,5 mil till parken och hemma. Jag f?redrar Nike Roshe Run Femmeegentligen att springa p? sp?r. Om du letar efter en sko som kan sp?ra arbetet ?r dragkonstruktionen tydligt avsedd att anv?ndas utanf?r v?garna. D? ?r det h?www.artelara.nl r en riktigt stark hybridsko. Jag skulle g?rna anv?nda dessa i ett urbant halvmaraton eller maraton om jag s?kte en personlig rekord - de ?r tydligt h?gpresterande skor utformade f?r att maximera hastigheten i distansinst?llningar. Med detta sagt kan jag inte s?ga f?r www.adeninavarra.es os?ker hur bra eller hur l?nge de skulle beh?lla i en ?verv?gande terr?ng / sp?rmilj?. Men ASICS producerar vanligtvis mycket komplett, m?ngsidigt skor som klarar av varaktiga varierande milj?er, s? jag har ingen tvekan om att de skulle st? emot strikt arbete i mer lantliga eller steniga milj?er. Om du ?r en l?pare som l?ngtar efter den kusliga k?nslan, ?r skorna f?r dig. FreshFoam 1080s ?r s? skumfyllda som annonserade - om du inte brukar springa med en v?ldigt vadderad sko eller om du byter ut vadderade skor du har Nike M2k Tekno Hombre slitit ner ?ver m?nga miles, m?ngden material under Nike Air Max 95 Damen din f?tterna kan vara lite distraherande under dina f?rsta tider ut i dem. Efter det att justeringsperioden passerar kommer du att uppt?cka att du har kommit till en ny normal och b?rjar k?nna skummets f?rdelar. Jag k?nde mig som om jag kunde springa f?r evigt p? dessa Nike Air Force 1 Femme och solens f?tter skulle inte vara v?rre f?r slitage. De f?rdelar stressen p? l?ng sikt j?mnt ?ver hela foten.
 Reply Printable View

All times are GMT+0 :: The current time is 11:50am
Page generated in 0.6368 seconds
This Forum is Powered By vForums (v2.4)
Create a Forum for Free | Find Forums